Reklamace a vrácení zboží
Jak reklamovat nebo vrátit zakoupené zboží
Jak vrátit zboží - odstoupení od smlouvy
Do 14 dnů od převzetí zboží má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. U produktů vytvořených podle individuálních požadavků zákazníka (zakázková výroba, personalizace) není možné odstoupení od smlouvy dle § 1837 občanského zákoníku.
Pro rychlé a bezproblémové vyřízení, postupujte prosím následovně:
Kontaktujte nás:
Zavolejte na +420 605 065 315 nebo napište na atelierserenia@gmail.com a sdělte nám, že chcete zboží vrátit.
Vyplňte formulář pro vrácení zboží
Formulář je ke stažení zde: nebo Vám ho zašleme na vyžádání v e-mailové komunikaci.
Zabalte zboží
Zboží zasílejte ideálně v původním obalu, řádně zabalené a nepoškozené. Přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi.
Zásilku zašlete na adresu:
Pavel Šimíček (Ateliér Serenia)
Horymírova 2914/112
700 30 Ostrava Zábřeh
Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme!!!
Podmínky pro vrácení peněz
Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním stavu.
K zásilce přiložte daňový doklad (fakturu).
Zboží zasílejte jako běžný balík (ne na dobírku).
Do formuláře uveďte, jak si přejete vrátit peníze (např. číslo účtu).
Zásilka musí být odeslána do 14 dnů od převzetí zboží.
Po obdržení a kontrole zboží Vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení vráceného zboží v plné ceně zboží (náklady na odeslání zpět se nevrací). Peníze budou vráceny na uvedený účet nebo dle společné dohody. V případě poškození nebo opotřebení, bude požadována náhrada za snížení hodnoty zboží.
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na zboží vytvořené podle individuálních požadavků zákazníka (zakázková výroba, personalizace) a na nákupy uskutečněné na IČO (v rámci podnikatelské činnosti).
Reklamace zboží
Na veškeré zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců od data převzetí. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Jako spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste si způsobil nevhodným zacházením nebo o nichž jste při koupi věděl. Není také možné reklamovat zboží s vadou, kvůli které byla při nákupu dohodnuta sleva z ceny. Prodávající neodpovídá ani za běžné opotřebení.
Zákazník má právo reklamovat: výrobní vady, vady materiálu, skryté vady.
Jak postupovat při reklamaci
Kontaktujte nás
Zavolejte na +420 605 065 315 nebo napište na atelierserenia@gmail.com a sdělte nám, jaké zboží chcete reklamovat a z jakého důvodu, nejlépe přiložit také fotografie důvodu reklamace.
Před odesláním zboží, prosím vyčkejte na naše vyjádření k reklamaci, aby nedošlo ke zbytečnému zaslání zboží, při neadekvátní reklamaci.
Vyplňte Reklamační protokol.
Formulář je ke stažení zde: nebo Vám ho zašleme na vyžádání v e-mailové komunikaci.
Zabalte zboží
Přiložte vyplněný reklamační protokol a kopii dokladu o koupi. Zásilku řádně zabaleno, aby nedošlo k dalšímu poškození.
Zásilku zašlete na adresu:
Pavel Šimíček (Ateliér Serenia)
Horymírova 2914/112
700 30 Ostrava Zábřeh
Zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme!!!
Po přijetí zásilky vám potvrdíme přijetí reklamace a po jejím vyřízení vás budeme informovat o výsledku.
Reklamace vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
Kontakt:
Pavel Šimíček - Ateliér Serenia
se sídlem Libhošť 244, 74257 Libhošť
doručovací adresa: Horymírova 2913/112, 700 30 Ostrava Zábřeh
IČO 23874759
📞 +420 605 065 315
📧 atelierserenia@gmail.com
